podziel się:
Optymalizujemy obieg dokumentów w firmach. Pomagamy ujednolicać procedury, co usprawnia realizację poszczególnych czynności i poprawia jakość obsługi klientów końcowych.

Elektroniczny obieg dokumentów (workflow) najczęściej wdrażamy w procesach związanych z przepływem zleceń, reklamacji i faktur, które wymagają terminowego rozpatrzenia.

Klientom proponujemy:

  • analizę i wspólną budowę procesów obiegu dokumentów;
  • wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów;
  • dostarczenie aplikacji workflow w połączeniu z naszymi usługami, np. skanowaniem dokumentacji oraz budową elektronicznego lub/i papierowego archiwum.

Naszym partnerem technologicznym jest firma Webcon, będąca producentem uznanego w Polsce i na świecie oprogramowania klasy Business Process Management (BPM) dla platformy Microsoft SharePoint: www.webcon.pl

W ramach wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów oferujemy także:

  • zapewnienie ciągłości działania;
  • implementację nowych wersji oprogramowania (upgrade).
Elektroniczny obieg dokumentów w firmie - korzyści biznesowe:
  • Organizacja procesów biznesowych w ramach zdefiniowanych ścieżek, wsparcie i monitoring procesu załatwiania spraw, raportowanie spraw przeterminowanych.
  • Brak ograniczeń związanych z dostępem osób decyzyjnych - dostęp do dokumentów z urządzeń mobilnych.
  • Szybki dostęp do dokumentu w formie elektronicznej
  • Ograniczenie obiegu dokumentu w formie papierowej do niezbędnego minimum.
  • Ciągłość śledzenia korespondencji.
  • Pełna kontrola – monitoring korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (jednolity rejestr).
  • Możliwość podglądu statusu dokumentu (weryfikacja osoby, do której dokument jest aktualnie przyporządkowany oraz czy sprawa związana z dokumentem została zamknięta).
  • Uporządkowanie i ujednolicenie procedur rejestracji korespondencji.
  • Usprawnienie procesu dystrybucji dokumentów.
  • Optymalizacja i automatyczne przypisanie kosztów korespondencji wychodzącej.
  • Systemowa kontrola dostarczania/odbioru dokumentów (automatyzacja).
  • Prosty dostęp do informacji oraz zdalne raportowanie w trybie rzeczywistym:
    • raporty ilościowe korespondencji,
    • raporty statusów dokumentów,
    • inne (na życzenie)
  • Dzięki stałemu nadzorowi procesów związanych z obiegiem korespondencji lub obiegiem procesów wewnętrznych (np. tworzenia procedur wewnętrznych) ArchiDoc może na bieżąco je monitorować, korygować oraz wskazywać obszary do dalszego doskonalenia.