Finanse & Bankowość
podziel się:

Sprawdź co możemy zrobić dla Twojej firmy

  • Centralna kancelaria w siedzibie banku;
  • Prowadzenie kancelarii we wskazanych lokalizacjach banku;
  • Obsługa korespondencji banku w centrum operacyjnym ArchiDoc;
  • Skanowanie i rejestracja dokumentacji kredytowej (klientów detalicznych i korporacyjnych);
  • Skanowanie i rejestracja dokumentacji dotyczącej rachunków bankowych (klientów detalicznych i korporacyjnych);
  • Centralne archiwum - przechowywanie dokumentacji z indeksami opisującymi ją na zdefiniowanych poziomach jednostek (dokument, koszulka, teczka, segregator, itd.);
  • Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentacji;
  • Digitalizacja wzorów podpisów klientów (także w rozproszonej sieci placówek bankowych);
  • Logistyka materiałów marketingowych banku;
  • Porządkowanie, brakowanie oraz niszczenie dokumentacji;
  • Obsługa recepcji – outsourcing pracowników;
  • Obsługa dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników.