Komunikaty prasowe
podziel się:

ArchiDoc digitalizuje obieg dokumentów w ROHLIG SUUS Logistics

ArchiDoc wdrożył pierwszy etap kompleksowej usługi mającej na celu usprawnienie procesów biznesowych jednego z największych operatorów logistycznych w Polsce.
 

DPD Polska kolejnym klientem ArchiDoc z rynku KEP

ArchiDoc wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.

Sektor bankowy w fazie głębszych zmian

Polska może stracić pozycję lidera w Europie Środkowej pod względem rentowności sektora bankowego. Prognozy Deloitte pokazują, że proste metody kreowania wyników przestają wystarczać. Jedną z szans jest zacieśnienie strategicznej współpracy instytucji finansowych z firmami technologiczno-usługowymi.
 

Proces likwidacji szkód coraz sprawniejszy

Najczęstszą przyczyną przedłużania się procesu likwidacji szkody są braki lub niejasności w samym zgłoszeniu. Brak kompletu dokumentów, nieczytelne kserokopie dokumentacji, błędnie wybrany formularz zgłoszenia, niepełne dane, brak umówienia oględzin dla zdarzenia, które tego wymaga, brak wiedzy na temat potrzebnych dokumentów i sposobu ich dostarczenia – to wszystko odwleka moment wypłaty odszkodowania.

Usługi back-office pozwalają lekarzom poświęcić więcej czasu pacjentom

Jak wynika z raportu portalu Medycyna Praktyczna większość polskich lekarzy i personelu medycznego dużą część swojego czasu pracy przeznacza na wypełnianie dokumentów i wpisywanie informacji do systemów. Dostępne na rynku usługi pozwalają wymiernie usprawnić wprowadzanie danych i obieg dokumentacji w takich placówkach.

Biuro bez papieru – 5 kluczowych korzyści

Koszt druku, kopiowania, przesyłania, skanowania i przechowywania dokumentów papierowych może być nawet 10 razy wyższy od kosztu zakupu papieru1. Model paperless office jest więc coraz popularniejszy wśród polskich firm.

ArchiDoc robi kolejny krok w stronę ekspansji zagranicznej

Do grona klientów ArchiDoc,dołączyła brytyjska spółka Phlexglobal Ltd. W ramach współpracy obu firm w II kwartale 2016 roku w Lublinie uruchomione zostanie nowoczesne centrum przetwarzania dokumentacji klinicznej.

ArchiDoc: rok 2015 najlepszym od lat dla branży usług zarządzania dokumentami i procesami back-office

Z roku na rok powiększa się grono firm korzystających z outsourcingu zarządzania dokumentami i procesów back-office. Według wstępnych szacunków przychody ArchiDoc wzrosły w 2015 roku o ok. 20 proc., co odzwierciedla ogólną sytuację na rynku. 

ArchiDoc z drugą nagrodą Outsourcing Star

Spółka ArchiDoc, otrzymała drugą z rzędu nagrodę Outsourcing Star w kategorii „Zarządzanie dokumentami”. Wyróżnienie jest przyznawane najszybciej rozwijającym się organizacjom outsourcingowym w Polsce.
 

ArchiDoc wspiera obsługę polis i likwidacji szkód InterRisk

Spółka ArchiDoc, rozpoczęła współpracę z InterRisk. W ramach projektu outsourcer świadczy usługę usprawniającą proces likwidacji szkód oraz obsługi polis. Rozwiązanie, wsparte autorskim systemem informatycznym INDO, jest sprofilowane pod kątem potrzeb branży ubezpieczeniowej.

ArchiDoc wspiera digitalizację zbiorów Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie

Spółka ArchiDoc została partnerem 200. jubileuszu Towarzystwa Naukowego Krakowskiego. Środki pozyskane od ArchiDoc zostały przeznaczone na digitalizację bezcennych dzieł znajdujących się w Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie.

ArchiDoc wdrożył elektroniczny obieg dokumentów w Erbud SA

Spółka ArchiDoc wdrożyła system workflow w jednej z największych polskich firm budowlanych. Współpraca outsourcera ze spółką Erbud została rozszerzona o budowę centralnego archiwum dokumentów.

ArchiDoc z kolejnym tytułem Rzetelnego Outsourcera

Spółka ArchiDoc została wyróżniona nagrodą Rzetelny Outsourcer. Wyróżnienie jest przyznawane przez redakcję Outsourcing Magazine najlepszym graczom działającym w sektorze profesjonalnych usług biznesowych.

5 kroków do obniżenia kosztów obsługi kancelarii

Listy, przesyłki i wszelkiego rodzaju pisma są nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej organizacji. Efektywny obieg korespondencji wpływa na poprawę jakości obsługi klientów i usprawnia współpracę z dostawcami. Dobrze zorganizowana kancelaria pozwala na redukcję kosztów nawet o 30 proc.