Komunikaty prasowe
podziel się:

Procesy back office zgodne z RODO

Na co zwrócić uwagę podczas dostosowania procesów biznesowych związanych z przetwarzaniem i przechowywaniem informacji do nowych wymogów?

Grupa OEX wspiera proces obsługi klientów VIPPO

Spółki Voice Contact Center i ArchiDoc z Grupy OEX realizują usługi z obszaru wielokanałowej obsługi klienta i zarządzania dokumentami dla VIPPO, nowego gracza na rynku fin-tech w Polsce.

Nowy członek zarządu ArchiDoc

Do zarządu ArchiDoc dołączył Janusz Dziurzyński, wieloletni dyrektor globalnego centrum usług Procter & Gamble oraz członek zarządu ABSL.

Cyfryzacja sprzyja branży usług back-office i obsługi klienta

Digitalizacja i technologie automatyzujące procesy to kierunek, w którym zmierza coraz więcej polskich firm. Na drodze transformacji cyfrowej wspierają je podmioty z sektora usług biznesowych.

Dlaczego warto wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów?

Nowoczesne rozwiązania z obszaru digitalizacji i automatyzacji procesów back-office umożliwiają nie tylko optymalizację kosztów, ale także wspierają firmy na drodze cyfrowej transformacji.

ArchiDoc cyfryzuje obieg dokumentów w OTIS

ArchiDoc wdrożył rozwiązanie automatyzujące obieg dokumentów finansowych największego na świecie producenta dźwigów, schodów i chodników ruchomych. Współpraca z OTIS Sp. z o.o. obejmuje także digitalizację dokumentacji.

ArchiDoc: Polskie firmy wdrażają biuro bez papieru

60 proc. dużych i średnich firm przebadanych przez Instytut Outsourcingu na zlecenie ArchiDoc z Grupy OEX pracuje w oparciu o e-dokumenty. Tylko 13 proc. respondentów wdrożyło cyfrowe biuro w całej organizacji.

ArchiDoc digitalizuje obieg dokumentów w ROHLIG SUUS Logistics

ArchiDoc wdrożył pierwszy etap kompleksowej usługi mającej na celu usprawnienie procesów biznesowych jednego z największych operatorów logistycznych w Polsce.
 

DPD Polska kolejnym klientem ArchiDoc z rynku KEP

ArchiDoc wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.

Sektor bankowy w fazie głębszych zmian

Polska może stracić pozycję lidera w Europie Środkowej pod względem rentowności sektora bankowego. Prognozy Deloitte pokazują, że proste metody kreowania wyników przestają wystarczać. Jedną z szans jest zacieśnienie strategicznej współpracy instytucji finansowych z firmami technologiczno-usługowymi.
 

Proces likwidacji szkód coraz sprawniejszy

Najczęstszą przyczyną przedłużania się procesu likwidacji szkody są braki lub niejasności w samym zgłoszeniu. Brak kompletu dokumentów, nieczytelne kserokopie dokumentacji, błędnie wybrany formularz zgłoszenia, niepełne dane, brak umówienia oględzin dla zdarzenia, które tego wymaga, brak wiedzy na temat potrzebnych dokumentów i sposobu ich dostarczenia – to wszystko odwleka moment wypłaty odszkodowania.

Usługi back-office pozwalają lekarzom poświęcić więcej czasu pacjentom

Jak wynika z raportu portalu Medycyna Praktyczna większość polskich lekarzy i personelu medycznego dużą część swojego czasu pracy przeznacza na wypełnianie dokumentów i wpisywanie informacji do systemów. Dostępne na rynku usługi pozwalają wymiernie usprawnić wprowadzanie danych i obieg dokumentacji w takich placówkach.

Biuro bez papieru – 5 kluczowych korzyści

Koszt druku, kopiowania, przesyłania, skanowania i przechowywania dokumentów papierowych może być nawet 10 razy wyższy od kosztu zakupu papieru1. Model paperless office jest więc coraz popularniejszy wśród polskich firm.

ArchiDoc robi kolejny krok w stronę ekspansji zagranicznej

Do grona klientów ArchiDoc,dołączyła brytyjska spółka Phlexglobal Ltd. W ramach współpracy obu firm w II kwartale 2016 roku w Lublinie uruchomione zostanie nowoczesne centrum przetwarzania dokumentacji klinicznej.