O nas
podziel się:

Jesteśmy jedną z największych polskich firm oferujących usługi biznesowe z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Od ponad 20 lat usprawniamy obieg informacji i procesy obsługi klienta. Pomagamy optymalizować koszty. Wspieramy klientów w budowie i realizacji strategii biura bez papieru i zastępowaniu tradycyjnych dokumentów elektronicznymi. W naszej ofercie znajdują się takie usługi jak: obsługa kancelarii, skanowanie / digitalizacja i e-archiwum, rejestracja danych w systemach klienta, elektroniczny obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów papierowych, obsługa kadr i płac.

Dokumenty i dane znajdujące się na różnych nośnikach, które trafiają do naszych centrów operacyjnych
i kancelarii, digitalizujemy i przechowujemy w archiwach oraz na serwerach. Informacje w nich zawarte przetwarzamy i umieszczamy na platformie INDO lub w systemach naszych klientów. Dane możemy rejestrować w elektronicznym systemie obiegu dokumentów - workflow.

Nasze usługi realizujemy z wykorzystaniem najnowszych technologii wspierających zarządzanie dokumentami, m.in. autorskiej platformy INDO oraz WebCon BPM. Działamy w środowisku zapewniającym bezpieczeństwo i integralność danych. Rozwiązania technologiczne udostępniamy w modelu SaaS – Software as a Service. Zamieniamy koszty stałe na zmienne. Z klientami rozliczamy się w oparciu rzeczywiście wykonane operacje.

Zatrudniamy blisko 1000 osób w kilkudziesięciu lokalizacjach na terenie całego kraju. Zbudowaliśmy zespoły wyspecjalizowane we współpracy z konkretnymi branżami. Nasi eksperci dysponują wiedzą i doświadczeniem zgromadzonym podczas realizacji projektów dla największych podmiotów. Współpracę z klientem rozpoczynamy od wnikliwej analizy i stworzenia rozwiązania łączącego najlepsze praktyki rynkowe ze specyficznymi potrzebami danej firmy lub instytucji.

 

 

Grupa OEX

 

 

Wchodzimy w skład grupy kapitałowej OEX, która jest jednym z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu. Grupa OEX działa w czterech segmentach operacyjnych:

• E-biznes
• Zarządzanie dokumentami i obsługa klienta
• Wsparcie sprzedaży
• Zarządzanie sieciami punktów sprzedaży detalicznej

Więcej informacji: www.oex.pl

  • 2,5 miliardadokumentów w archiwum papierowym
  • 200 milionówobiektów w archiwum cyfrowym
  • 60 milionówstron digitalizowanych rocznie
  • 40 milionówdokumentów rejestrowanych rocznie
  • 200 TBdanych w e-archiwum
  • 30 tysięcyużytkowników systemu INDO
  • 50kancelarii na terenie kraju

Co nas wyróżnia?

  • Unikalne na rynku połączenie tradycyjnych usług z obszaru archiwizacji i digitalizacji z kompleksową obsługą procesów biznesowych w modelu BPO;
  • Własna technologia INDO, łącząca bezpieczeństwo i jakość z elastycznością i efektywnością kosztową;
  • Rozwiązania sprofilowane pod kątem potrzeb poszczególnych branż, możliwość wymiany doświadczeń i budowy optymalnego modelu;
  • Model rozliczeń z klientami gwarantujący optymalizację kosztów;
  • Skala działania, umożliwiająca zaoferowanie najlepszej relacji jakości do ceny usług;
  • Standardy bezpieczeństwa oraz plany ciągłości działania, poświadczone certyfikatami oraz cyklicznymi audytami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
  • Najlepsze na rynku referencje – pracujemy dla kilkuset największych polskich firm, instytucji i podmiotów z sektora administracji;
  • Najbardziej rozpoznawalna marka na rynku.


Nasze nagrody

  • Rzetelny Outsourcer ArchiDoc
  • Diamonds of Forbes Monthly
  • Kryształ Przetargów Publicznych ArchiDoc
  • Gazele Biznesu ArchiDoc
  • Quality of the Year 2008