podziel się:

Outsourcing kadr i płac oferowany przez ArchiDoc zapewnia klientom korzyści niedostępne dotychczas na rynku. Jako jedna z nielicznych firm oferujemy połączenie obsługi kadrowo – płacowej z usługą zarządzania dokumentacją przetwarzaną przez działy HR. W ramach rozwiązania E Kadry na bazie systemu INDO dla klientów tworzymy eTeczki pracowników, umożliwiające szybki i wygodny dostęp do elektronicznych wersji dokumentów.

Obsługa kadr i płac w ArchiDoc bazuje na naszych wieloletnich doświadczeniach we współpracy z każdej wielkości firmami. Naszą przewagą jest doskonała organizacja pracy oraz elastyczność.

Oferujemy:

  • zarządzanie aktami osobowymi – eTeczka pracownika;
  • naliczanie płac;
  • obsługę benefitów pozapłacowych;
  • prowadzenie bieżących spraw pracowników;
  • doradztwo w obszarze personalnym i formalno-prawnym.


Jesteśmy wpisani do rejestru przechowawców dokumentów kadrowo-płacowych. Nasze centra operacyjne w Chorzowie i Młochowie spełniają surowe wymogi w odniesieniu do warunków przechowywania dokumentacji, na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 15 lutego 2005 roku w sprawie warunków przechowywania dokumentacji kadrowo-płacowej (Dz. U. 2005 nr . 32 poz 284).

Obsługa kadr i płac - korzyści biznesowe:
  • Szybki i wygodny dostęp do dokumentów kadrowo – płacowych: e-Teczka.
  • Skuteczniejsza kontrola nad procesem – automatyczny monitoring terminów oraz braków dokumentów.
  • Realizacja procesu zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi – brak konieczności śledzenia pojawiających się zmian oraz dostosowywania do nich oprogramowania po stronie klienta.
  • Bezproblemowe rozliczanie benefitów pozapłacowych dla pracowników.
  • Możliwość jednoczesnej pracy wielu pracowników klienta z jednym dokumentem.
  • Zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia/zniszczenia źródłowej dokumentacji papierowej.
  • Ograniczenie obiegu dokumentu w formie papierowej do niezbędnego minimum.
  • Ograniczenie kosztów przechowywania dokumentacji.