podziel się:

Zapewniamy klientom szybki dostęp do informacji pochodzących z umów, faktur, reklamacji, ankiet i innych typów dokumentów. Elastycznie reagujemy nawet na kilkusetprocentowe wahania ilości dokumentacji, w krótkim czasie dostosowując ilość naszych zasobów do bieżących potrzeb projektu. Wprowadzanie danych możemy uzupełnić o realizację czynności dodatkowych, wymagających kontaktu z klientem.

Kompleksowa obsługa procesu:

  • rejestracja danych z dokumentów i ich bieżąca aktualizacja w systemie klienta;
  • weryfikacja oraz walidacja danych;
  • prowadzenie procesów reklamacji, podłączania i dezaktywacji usług;
  • zdalny kontakt z klientem końcowym (mail, telefon).


JAK REJESTRUJEMY DANE W ARCHIDOC?

Rejestracja danych - korzyści biznesowe:
  • Optymalizacja kosztów.
  • Elastyczne rozładowywanie okresowych wahań ilości przetwarzanych dokumentów.
  • Terminowe realizowanie procesów - gwarantowane SLA.
  • Prosty dostęp do informacji oraz raportowanie:
    • raporty ilościowe
    • inne (na życzenie)