Telekomunikacja
podziel się:

Sprawdź co możemy zrobić dla Twojej firmy

  • Obsługa kancelarii, także w siedzibie firmy telekomunikacyjnej lub w wariancie mieszanym
  • Przyjmowanie i rejestracja umów z różnych kanałów sprzedaży,
  • Wprowadzanie danych w ramach usług: POTS, ADSL, IPTV, STV, WIMAX, BRA, VOIP, LNP, O&D, MOBILNY INTERNET, BDI, BSA, WLR, LLU, ETTH, ISDN
  • Rejestracja dokumentów archiwalnych,
  • Obsługa zwrotów formalno-prawnych,
  • Weryfikacja i walidacja umów,
  • Przygotowywanie pism przewodnich i druków formularzy do ponownego wypełnienia przez klienta,
  • Digitalizacja umów zarejestrowanych przez operatora,
  • Archiwizacja korespondencji klienckiej (dot. umów),
  • Obsługa procesu rejestracji usług internetowych i telefonicznych,
  • Podłączanie usług na życzenie,
  • Obsługa rezygnacji,
  • Obsługa reklamacji,
  • Obsługa poleceń zapłaty,
  • Obsługa sprzętu odsyłanego przez klientów
  • Kontrola jakości obsługi klientów końcowych,
  • Obsługa internetowego kanału kontaktu z klientem,
  • Obsługa dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników,
  • Digitalizacja dokumentacji technicznej, wielkoformatowej,
  • Przechowywanie dokumentacji z indeksami opisującymi ją na zdefiniowanych poziomach jednostek (dokument, koszulka, teczka, segregator, itd.).