Ubezpieczenia
podziel się:

Sprawdź co możemy zrobić dla Twojej firmy

  • Wsparcie procesu likwidacji szkód - obsługa dokumentacji:
    • mieszkaniowej,
    • osobowej,
    • komunikacyjnej,
    • korporacyjnej.
  • Centralna kancelaria w siedzibie firmy ubezpieczeniowej;
  • Prowadzenie kancelarii we wskazanych lokalizacjach;
  • Obsługa korespondencji w centrum operacyjnym ArchiDoc;
  • Skanowanie i rejestracja dokumentacji ubezpieczeniowej (klientów detalicznych i korporacyjnych);
  • Porządkowanie, brakowanie oraz niszczenie dokumentacji;
  • Centralne archiwum- przechowywanie dokumentacji z indeksami opisującymi ją na zdefiniowanych poziomach jednostek (dokument, koszulka, teczka, segregator, itd.);
  • Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentacji ubezpieczeniowej;
  • Logistyka materiałów marketingowych firmy ubezpieczeniowej;
  • Obsługa recepcji – outsourcing pracowników;
  • Obsługa dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników.