27.03.2008

Administracja publiczna korzysta z usług ArchiDoc

ArchiDoc przeprowadzi w najbliższym czasie prace, polegające na wykonaniu obrazów elektronicznych dokumentacji Wydziału Geodezji Urzędu Miasta w Zabrzu.

Projekt będzie realizowany przez zespół pracowników z Centrum Operacyjnego Południe ArchiDoc w Katowicach. Ze względu na wielkość zlecenia, prace prowadzone będą w trzech etapach. Zakończenie projektu jest planowane na wrzesień 2008 roku.

Zeskanowanie dokumentacji, potwierdzającej zmiany operatu ewidencji gruntów i budynków wraz z odpowiednim zaindeksowaniem powstałych plików, pozwala pracownikom naszego urzędu na bezpośredni i wygodny dostęp do dokumentów. Przekłada się to na sprawną obsługę interesantów, a jednocześnie posiadanie niezależnej kopii bezpieczeństwa całości dokumentacji zwiększa bezpieczeństwo danych – mówi Wojciech Kowalski, Z-ca Naczelnika Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Zabrze.

Wcześniejsze doświadczenia zdobyte przy pracach związanych z digitalizacją specjalistycznej dokumentacji geodezyjnej dla Urzędu Miasta w Zabrzu, pozwoliły osiągnąć naszej firmie przewagę konkurencyjną nad innymi oferującymi, a także zagwarantować Zleceniodawcy realizację projektu przez zespół, który z powodzeniem prowadził dotychczasowe prace dla urzędu – dodaje Waldemar Nowicki, Dyrektor Zarządzający ds. Operacyjnych ArchiDoc.

Udostępnij