28.09.2009

ArchiDoc dla ING Banku Śląskiego

ArchiDoc Sp. z o. o. podpisał kontrakt na zarządzanie korespondencją ING Banku Śląskiego. Usługa Mailing Room obejmuje obsługę dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej.

ArchiDoc Sp. z o. o. podpisał kontrakt na zarządzanie korespondencją ING Banku Śląskiego. Usługa Mailing Room obejmuje obsługę dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej.
W ramach projektu ArchiDoc obsługuje Centralną Kancelarię ING Banku Śląskiego w Warszawie, odpowiedzialną za obieg korespondencji klienckiej. Wpływające dokumenty są kategoryzowane i dystrybuowane pomiędzy jednostkami organizacyjnymi instytucji, także za pomocą dedykowanego dla klienta transportu kurierskiego. Wdrożona usługa umożliwia usprawnienie i skrócenie czasu przekazywania korespondencji, a w rezultacie optymalizację przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz banku. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych proces będzie monitorowany na każdym etapie, co zwiększy bezpieczeństwo danych i zminimalizuje ryzyko dostępu do dokumentów przez osoby nieuprawnione.

„Rozwiązania outsourcingowe oferowane przez ArchiDoc charakteryzują się wysoką jakością i gwarantują bezpieczeństwo danych, co dla nas – jako instytucji finansowej – ma znaczenie kluczowe. Skorzystanie z wiedzy i doświadczenia dostawcy specjalizującego się w usługach z zakresu back-office pozwoli usprawnić funkcjonowanie naszej kancelarii i zwiększyć efektywność obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi banku” – mówi Marek Oczko, Dyrektor Departamentu Usług Administracyjnych ING Banku Śląskiego.

Na potrzeby projektu ArchiDoc zatrudnił i przeszkolił pracowników, którzy odpowiadali za obsługę kancelarii banku przed wdrożeniem rozwiązania outsourcingowego. W ramach usługi ArchiDoc wdroży autorskie systemy IT z zakresu zarządzania dokumentami oraz usprawni procesy w oparciu o wypracowane procedury. W 2006 roku za obsługę korespondencji w modelu outsourcingowym (Mailing Room) firma ArchiDoc została uhonorowana Godłem Teraz Polska.

„Usługa Mailing Room to rozwiązanie usprawniające proces obiegu i wymiany informacji biznesowej. Outsourcing zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą pozwala naszym klientom skoncentrować się na kluczowych obszarach działalności, a szybki i wygodny dostęp do dokumentów ułatwia podejmowanie decyzji menedżerskich. Innowacyjne usługi back-office są dziś niezbędnym elementem administracyjnego zaplecza każdego banku. W tym sektorze ma to szczególne znaczenie, ponieważ szybkość i bezpieczeństwo obiegu informacji bezpośrednio przekładają się na jakość obsługi klienta, stanowiąc o przewadze konkurencyjnej instytucji finansowej” – mówi Piotr Cholewa, Prezes Zarządu ArchiDoc.
 

Udostępnij