22.03.2011

Rozwiązanie kancelaryjne ArchiDoc wyróżnione w konkursie HIT Roku!

ArchiDoc otrzymał wyróżnienie w konkursie HIT Roku dla Instytucji Finansowej w kategorii Rozwiązanie. Spółka została doceniona za usługę związaną z obsługą kancelarii.

ArchiDoc otrzymał wyróżnienie w konkursie HIT Roku dla Instytucji Finansowej w kategorii Rozwiązanie. Spółka została doceniona za usługę związaną z obsługą kancelarii. Nagroda HIT Roku przyznawana jest już po raz czwarty.

Organizatorem konkursu HIT Roku dla Instytucji Finansowej jest Gazeta Bankowa. IV edycja miała na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych i przydatnych usług dla instytucji finansowych.

„Obsługa korespondencji w modelu ArchiDoc okazała się hitem ostatniego roku – w tym czasie przejęliśmy kancelarie trzech dużych ogólnopolskich banków. Tym bardziej ucieszył nas fakt, że nasza usługa zyskała uznanie także wśród niezależnych ekspertów. To wyróżnienie dedykujemy klientom – za otwartość na nowoczesne rozwiązania, dążenie do optymalizacji oraz świadomość, że jakość procesów wewnętrznych ma znaczący wpływ na standard obsługi i zadowolenie odbiorców końcowych" – powiedział Dominik Łabiński, Dyrektor ds. Sprzedaży w ArchiDoc SA.

Wśród korzyści wynikających z wdrożenia obsługi kancelarii banku należy wymienić m.in.:

  • redukcję kosztów;
  • standaryzację procedur rejestracji korespondencji oraz pełną kontrolę korespondencji przychodzącej i wychodzącej (jednolity rejestr);
  • usprawnienie procesu dystrybucji dokumentów papierowych w ramach oraz pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami;
  • dostęp do specjalistycznych narzędzi usługodawcy w systemie SaaS, pozwalających na wyeliminowane wszelkich kosztów związanych z zarządzaniem oprogramowaniem, jak i utrzymaniem specjalistów czuwających nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu.

Oferowana przez ArchiDoc obsługa kancelaryjna banku może być świadczona zarówno w modelu zewnętrznym, jak i wewnętrznym. W przypadku usługi realizowanej w siedzibie banku, ArchiDoc gwarantuje wyszkolenie pracowników oraz pełne wsparcie obiegu dokumentów wewnętrznych. Wszystkie procesy realizowane są w oparciu o autorską aplikację INDO-SNOK, zawierającą moduł nadzoru obiegu dokumentów (wykorzystujący technologię HandHeld). Natomiast w modelu zewnętrznym, rola tradycyjnej dystrybucji korespondencji sprowadza się do generowania i eksportu obrazów do systemu repozytoryjnego banku lub ArchiDoc. Zamiast papierowej korespondencji, pracownicy banku otrzymują obraz elektroniczny.

Wdrożenie outsourcingu kancelarii w oparciu o procedury i technologię ArchiDoc skraca czas przetwarzania dokumentów oraz pozwala na zmniejszenie kosztów operacyjnych nawet o 20%. Do grona klientów ArchiDoc należy ponad 300 firm, w tym największe instytucje finansowe działające na polskim rynku: Bank Millennium, Grupa KBC, Pekao SA, ING Bank Śląski, Citibank Handlowy.
 

 

Udostępnij