Komunikaty prasowe
podziel się:

5 kroków do obniżenia kosztów obsługi kancelarii

Listy, przesyłki i wszelkiego rodzaju pisma są nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej organizacji. Efektywny obieg korespondencji wpływa na poprawę jakości obsługi klientów i usprawnia współpracę z dostawcami. Dobrze zorganizowana kancelaria pozwala na redukcję kosztów nawet o 30 proc.
 

ArchiDoc podwoił zatrudnienie w ciągu dwóch lat

Spółka ArchiDoc, specjalizująca się w usługach z zakresu back office i zarządzania dokumentami, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2015 roku zatrudniła ponad 100 nowych pracowników. Wkrótce zespół powiększy się o kolejną setkę osób. W roku 2014 ArchiDoc zanotował podobną skalę rozwoju, co daje blisko 100 proc. wzrost zatrudnienia w ciągu dwóch lat. 

Jak podpisać dobry kontrakt outsourcingowy?

Mimo coraz większej popularności usług biznesowych realizowanych w modelu zewnętrznym klienci wciąż obawiają się utraty kontroli nad procesem oraz niepokoją o jakość usługi. W jaki sposób zabezpieczyć się przed ryzykiem niepowodzenia i dobrze przygotować do współpracy z outsourcerem?

Branża usług back-office coraz bardziej spolaryzowana

Sektor usług z zakresu zarządzania dokumentami oraz wsparcia procesów obsługi klienta w Polsce rośnie w stałym tempie, wynoszącym 15 – 20 proc. rocznie. Coraz mocniejszą pozycję w branży mają firmy, które oferują kompleksowe rozwiązania z tego zakresu. W perspektywie kilku lat na rynku pozostanie maksymalnie pięć liczących się podmiotów.

ArchiDoc z Grupy OEX obsłuży dokumenty Polskiej Grupy Energetycznej

Konsorcjum z udziałem ArchiDoc wygrało przetarg na obsługę dokumentacji klienckiej firmy PGE Obrót. Dla spółki z Grupy OEX to kolejny ważny partner z sektora energetycznego. Do grona klientów ArchiDoc należą już m.in. Tauron i RWE. Czteroletnia umowa z PGE Obrót o wartości 9,78 mln złotych to jeden z największych kontraktów archiwistycznych w branży energetycznej.

ArchiDoc z Grupy OEX z tytułem Outsourcing Star

ArchiDoc należący do Grupy OEX, oferujący usługi z zakresu back office i zarządzania dokumentami, otrzymał tytuł Outsourcing Star. Spółka zdobyła nagrodę w kategorii archiwizacja dokumentów. To prestiżowe wyróżnienie już po raz drugi trafiło do Grupy OEX. W roku 2014 w kategorii call center nagrodzony został Voice Contact Center.
 

ArchiDoc z Grupy OEX zdigitalizuje blisko 2 mln stron dla Lubelskiej Biblioteki Wirtualnej

Spółka ArchiDoc, należąca do Grupy OEX - jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu back office i zarządzania dokumentami - wygrała cztery przetargi na digitalizację zbiorów bibliotecznych, zorganizowane przez Gminę Lublin. W ramach projektu do końca 2014 roku na formę cyfrową zostanie przetworzonych blisko 40 tysięcy publikacji.

W jakich działach firmy sprawdza się elektroniczny obieg dokumentów?

Dzisiejsze systemy workflow znajdują zastosowanie w każdej wielkości firm. Znaczącym kryterium nie jest ani liczba pracowników, ani klientów, ale ilość przetwarzanej przez organizację dokumentacji. W jakich działach warto wdrożyć system elektronicznego obiegu dokumentów i jak optymalnie wykorzystać jego zalety?
 

Grupa OEX pod wspólną marką i z nową strategią

Grupa OEX tworzy jedną, wspólną markę dla wszystkich spółek wchodzących w skład holdingu. Pod brandem OEX Business Services zaoferuje klientom kompleksowe wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych oraz szeroko pojętą obsługę back-office.
 

Outsourcing w siedzibie klienta

Oddelegowanie obsługi procesów biznesowych do firmy zewnętrznej nie zawsze oznacza fizyczne wydzielenie danego obszaru z organizacji. Niektóre z usług (nie licząc tych, których charakter tego wymaga) z powodzeniem wykonywane są w siedzibie zleceniodawców, nierzadko wciąż przez tych samych pracowników, którzy zostają zatrudnieni przez outsourcera.

Grupa OEX nominowana do nagrody Best BPO firm of the year

Outsourcing Experts – jeden z największych podmiotów na rynku usług outsourcingowych w Polsce - znalazł się w gronie firm nominowanych do CEE Outsourcing and Shared Services Awards w kategorii Best BPO firm of the year – Poland.

ArchiDoc: W 2014 roku rynek outsourcingu zarządzania dokumentami urośnie nawet o 20 proc.

Polski sektor usług z zakresu zarządzania dokumentami i obsługi back-office zwiększa swoją wartość o kilkadziesiąt procent rocznie. Według badań Ipsos z outsourcingu tego obszaru korzysta już 25 proc. firm.

ArchiDoc nagrodzony Kryształem Przetargów Publicznych

ArchiDoc został doceniony za stosowanie najwyższych standardów jakości podczas realizacji projektów dla administracji publicznej. Spółka otrzymała Kryształ Przetargów Publicznych za usługę digitalizacji zbiorów Urzędu Patentowego RP.

Outsourcing back-office atrakcyjnym rozwiązaniem biznesowym

Co czwarte polskie przedsiębiorstwo stosuje outsourcing back-office, wynika z tegorocznego badania przeprowadzonego przez Ipsos na zlecenie Grupy OEX1. Wartość rynku szacowana jest na nieco ponad 0,5 mld zł.