Komunikaty prasowe
podziel się:

ArchiDoc wspiera digitalizację zbiorów Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie

Spółka ArchiDoc została partnerem 200. jubileuszu Towarzystwa Naukowego Krakowskiego. Środki pozyskane od ArchiDoc zostały przeznaczone na digitalizację bezcennych dzieł znajdujących się w Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie.

ArchiDoc wdrożył elektroniczny obieg dokumentów w Erbud SA

Spółka ArchiDoc wdrożyła system workflow w jednej z największych polskich firm budowlanych. Współpraca outsourcera ze spółką Erbud została rozszerzona o budowę centralnego archiwum dokumentów.

ArchiDoc z kolejnym tytułem Rzetelnego Outsourcera

Spółka ArchiDoc została wyróżniona nagrodą Rzetelny Outsourcer. Wyróżnienie jest przyznawane przez redakcję Outsourcing Magazine najlepszym graczom działającym w sektorze profesjonalnych usług biznesowych.

5 kroków do obniżenia kosztów obsługi kancelarii

Listy, przesyłki i wszelkiego rodzaju pisma są nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej organizacji. Efektywny obieg korespondencji wpływa na poprawę jakości obsługi klientów i usprawnia współpracę z dostawcami. Dobrze zorganizowana kancelaria pozwala na redukcję kosztów nawet o 30 proc.
 

ArchiDoc podwoił zatrudnienie w ciągu dwóch lat

Spółka ArchiDoc, specjalizująca się w usługach z zakresu back office i zarządzania dokumentami, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2015 roku zatrudniła ponad 100 nowych pracowników. Wkrótce zespół powiększy się o kolejną setkę osób. W roku 2014 ArchiDoc zanotował podobną skalę rozwoju, co daje blisko 100 proc. wzrost zatrudnienia w ciągu dwóch lat. 

Jak podpisać dobry kontrakt outsourcingowy?

Mimo coraz większej popularności usług biznesowych realizowanych w modelu zewnętrznym klienci wciąż obawiają się utraty kontroli nad procesem oraz niepokoją o jakość usługi. W jaki sposób zabezpieczyć się przed ryzykiem niepowodzenia i dobrze przygotować do współpracy z outsourcerem?

Branża usług back-office coraz bardziej spolaryzowana

Sektor usług z zakresu zarządzania dokumentami oraz wsparcia procesów obsługi klienta w Polsce rośnie w stałym tempie, wynoszącym 15 – 20 proc. rocznie. Coraz mocniejszą pozycję w branży mają firmy, które oferują kompleksowe rozwiązania z tego zakresu. W perspektywie kilku lat na rynku pozostanie maksymalnie pięć liczących się podmiotów.

ArchiDoc z Grupy OEX obsłuży dokumenty Polskiej Grupy Energetycznej

Konsorcjum z udziałem ArchiDoc wygrało przetarg na obsługę dokumentacji klienckiej firmy PGE Obrót. Dla spółki z Grupy OEX to kolejny ważny partner z sektora energetycznego. Do grona klientów ArchiDoc należą już m.in. Tauron i RWE. Czteroletnia umowa z PGE Obrót o wartości 9,78 mln złotych to jeden z największych kontraktów archiwistycznych w branży energetycznej.

ArchiDoc z Grupy OEX z tytułem Outsourcing Star

ArchiDoc należący do Grupy OEX, oferujący usługi z zakresu back office i zarządzania dokumentami, otrzymał tytuł Outsourcing Star. Spółka zdobyła nagrodę w kategorii archiwizacja dokumentów. To prestiżowe wyróżnienie już po raz drugi trafiło do Grupy OEX. W roku 2014 w kategorii call center nagrodzony został Voice Contact Center.
 

ArchiDoc z Grupy OEX zdigitalizuje blisko 2 mln stron dla Lubelskiej Biblioteki Wirtualnej

Spółka ArchiDoc, należąca do Grupy OEX - jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu back office i zarządzania dokumentami - wygrała cztery przetargi na digitalizację zbiorów bibliotecznych, zorganizowane przez Gminę Lublin. W ramach projektu do końca 2014 roku na formę cyfrową zostanie przetworzonych blisko 40 tysięcy publikacji.

W jakich działach firmy sprawdza się elektroniczny obieg dokumentów?

Dzisiejsze systemy workflow znajdują zastosowanie w każdej wielkości firm. Znaczącym kryterium nie jest ani liczba pracowników, ani klientów, ale ilość przetwarzanej przez organizację dokumentacji. W jakich działach warto wdrożyć system elektronicznego obiegu dokumentów i jak optymalnie wykorzystać jego zalety?
 

Grupa OEX pod wspólną marką i z nową strategią

Grupa OEX tworzy jedną, wspólną markę dla wszystkich spółek wchodzących w skład holdingu. Pod brandem OEX Business Services zaoferuje klientom kompleksowe wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych oraz szeroko pojętą obsługę back-office.
 

Outsourcing w siedzibie klienta

Oddelegowanie obsługi procesów biznesowych do firmy zewnętrznej nie zawsze oznacza fizyczne wydzielenie danego obszaru z organizacji. Niektóre z usług (nie licząc tych, których charakter tego wymaga) z powodzeniem wykonywane są w siedzibie zleceniodawców, nierzadko wciąż przez tych samych pracowników, którzy zostają zatrudnieni przez outsourcera.

Grupa OEX nominowana do nagrody Best BPO firm of the year

Outsourcing Experts – jeden z największych podmiotów na rynku usług outsourcingowych w Polsce - znalazł się w gronie firm nominowanych do CEE Outsourcing and Shared Services Awards w kategorii Best BPO firm of the year – Poland.