14.03.2007

Nowa kampania reklamowa ArchiDoc

Warszawa, 14 marca 2007 – ArchiDoc, startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej. Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem DOCUMENTNY OUTSOURCING, będą promowały nowe usługi oferowane przez spółkę. Grupą docelową kampanii są duże przedsiębiorstwa z sektorów: bankowego, ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego oraz przemysłowego.

Celem kampanii jest umacnianie wizerunku ArchiDoc jako lidera branży zarządzania dokumentami. W wiosennej odsłonie kampanii firma koncentruje się na promowaniu swojej najnowszej oferty, przedstawionej w sposób jak najbardziej przejrzysty i zrozumiały dla grupy docelowej. Nowe, łatwe do zapamiętania nazwy mają tworzyć jednoznaczne skojarzenia z zakresem poszczególnych usług.

Kampania jest skierowana do osób decyzyjnych: prezesów, dyrektorów finansowych, dyrektorów administracyjnych oraz dyrektorów IT z największych przedsiębiorstw działających na polskim rynku, które obsługują klienta masowego i generują dużą ilość dokumentów.

Działania reklamowe będą prowadzone w okresie kwiecień – czerwiec 2007 r. Obejmą prasę gospodarczą – dzienniki (Puls Biznesu), tygodniki (Gazeta Bankowa, Gazeta Finansowa) oraz miesięczniki (Bank, Forbes). Równolegle będzie prowadzona kampania internetowa – sponsoring sekcji zarządzanie dokumentami w portalu gospodarczym miesięcznika „Bank” (www.alebank.pl), działania z zakresu web positioning dla strony www ArchiDoc oraz zakup boksów sponsorowanych dla wybranych słów kluczowych. W ramach kampanii przedsiębiorstwo planuje również współpracę z tytułami „Teleinfo” oraz „Computerworld”, w ramach której zostaną zorganizowane dwa wydarzenia branżowe, na których ArchiDoc wystąpi w roli eksperta z zakresu zarządzania dokumentami.

Kreację reklamy przygotowała agencja Pestca Design. Planowanie i zakup powierzchni reklamowych zostały dokonane przez ArchiDoc we własnym zakresie.

Udostępnij