Komunikaty prasowe
podziel się:

Brexit może wpłynąć na rozwój branży outsourcingu w Polsce

Ze względu na planowane wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej światowe firmy BPO wykorzystują swoje polskie spółki do pozyskiwania nowych klientów, w związku z czym do Polski trafia coraz więcej biznesu.

5 wskazówek: Jak wybrać odpowiedni system workflow?

Elektroniczny obieg dokumentów znajduje zastosowanie w wielu różnych obszarach działania firmy. Na co zwrócić uwagę przy wyborze rozwiązania, aby optymalnie wykorzystać jego funkcjonalności?

ArchiDoc zrealizował globalny projekt dla Groupon

ArchiDoc zakończył digitalizację dokumentów kadrowych dla 9 europejskich oddziałów Groupona. W ciągu dwóch miesięcy ArchiDoc przetworzył na formę cyfrową ponad 80 000 stron wielojęzycznej dokumentacji klienta.

ArchiDoc wyróżniony Diamentem Forbesa 2019

ArchiDoc S.A znalazł się w gronie najszybciej rozwijających się firm według rankingu miesięcznika Forbes. W zestawieniu uwzględniono podmioty, które osiągnęły największy przeciętny wzrost wartości w latach 2013 – 2017.

Polski rynek BPO rośnie w dwucyfrowym tempie

Mocny nacisk na cyfryzację, automatyzację procesów oraz złożona sytuacja na rynku pracy – to główne czynniki wpływające na dynamiczny rozwój usług Business Proces Outsourcing w Polsce.

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Firmy z sektora ubezpieczeniowego inwestują nie tylko w nowe technologie, ale także w know how umożliwiające optymalizację działalności operacyjnej, m.in. w obszarze przepływu informacji.

Automatyzacja w parze z know how

Sztuczna inteligencja, automatyzacja i robotyka procesów to dziś najgorętsze trendy rynkowe. Czy tego typu rozwiązania zawsze przynoszą oczekiwane korzyści biznesowe? 

ArchiDoc usprawnia procesy biznesowe kolejnych banków

Spółka z Grupy OEX konsekwentnie rozwija ofertę rozwiązań dla sektora finansowego i pozyskuje kolejnych klientów. Do grona instytucji współpracujących z ArchiDoc dołączył Alior Bank.

ArchiDoc z Grupy OEX cyfryzuje sektor medyczny

Po osiągnięciu mocnej pozycji w bankach, firmach ubezpieczeniowych i telekomach ArchiDoc intensyfikuje ekspansję w sektorze medycznym. 

Procesy back office zgodne z RODO

Na co zwrócić uwagę podczas dostosowania procesów biznesowych związanych z przetwarzaniem i przechowywaniem informacji do nowych wymogów?

Grupa OEX wspiera proces obsługi klientów VIPPO

Spółki Voice Contact Center i ArchiDoc z Grupy OEX realizują usługi z obszaru wielokanałowej obsługi klienta i zarządzania dokumentami dla VIPPO, nowego gracza na rynku fin-tech w Polsce.

Nowy członek zarządu ArchiDoc

Do zarządu ArchiDoc dołączył Janusz Dziurzyński, wieloletni dyrektor globalnego centrum usług Procter & Gamble oraz członek zarządu ABSL.

Cyfryzacja sprzyja branży usług back-office i obsługi klienta

Digitalizacja i technologie automatyzujące procesy to kierunek, w którym zmierza coraz więcej polskich firm. Na drodze transformacji cyfrowej wspierają je podmioty z sektora usług biznesowych.

Dlaczego warto wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów?

Nowoczesne rozwiązania z obszaru digitalizacji i automatyzacji procesów back-office umożliwiają nie tylko optymalizację kosztów, ale także wspierają firmy na drodze cyfrowej transformacji.