Prasa o nas
podziel się:

GoWork.pl, Wywiad z Igą Mettler HR Manager

Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji.

Puls Biznesu, ArchiDoc rekrutuje dla Brytyjczyków

Polska spółka BPO zdobyła nowego klienta - brytyjską spółkę Phlexglobal. Będzie dla niej pracować 50 osób.Lublin będzie mieć kolejne centrum usług.

Rzeczpospolita, Firmy częściej wybierają biuro bez papieru.

O 20 proc., do 700 min zł, wzrosła w ubiegłym roku wartość usług zarządzania dokumentami i procesów back-office. - Koncepcja biura bez papieru jest coraz bardziej atrakcyjna dla firm.

Outsourcing Magazine, Czy firma może funkcjonować bez papieru?

W zarządzaniu dokumentacją przedsiębiorstwa pozostającego w kontakcie z tysiącami klientów niezwykle ważna jest organizacja procesów jej przetwarzania. Sprawna obsługa ogromnej liczby zapytań i zdarzeń oznacza zadowolenie klienta a w efekcie sukces firmy.

Gazeta Finansowa, Who is who - osobowości outsourcingu

Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc i Voice Contact Center z branżą nowoczesnych usług biznesowych związany od 1999 r. Współtworzył, a od 2011 r. kieruje Grupą OEX, jedną z największych polskich firm na rynku BPO.

Harvard Business Review, Przesyłka która buduje przewagę

Branża kurierska przeszła transformację - ze zwykłego dostawcy usługi przeobraziła się w partnera wspierającego rozwój biznesu klienta. Nadawcy, którzy potrafią działać wspólnie z operatorami, wykorzystać ich wiedzę oraz infrastrukturę, mogą łatwiej odnieść sukces. Szybciej będą reagować na szansę rynkowe i skuteczniej prowadzić sprzedaż, zdobywając lojalnych i usatysfakcjonowanych klientów.

Biurowce w Polsce, Magazynowanie dokumentów nie musi być horrorem - najnowsze trendy w archiwizacji

Faktury, umowy, korespondencja z klientami, dokumentacja kadrowo-płacowa to codzienność każdej firmy. Jak sprawnie zarządzać dokumentami, nie tracąc przy tym niepotrzebnie czasu i pieniędzy?

Top Logistyk, Porządek informacyjny

Problemowi zarządzania obiegiem dokumentów i procesem wymiany informacji musi stawić czoła każde przedsiębiorstwo. Swoje typowe problemy mają też w tej materii firmy z sektora TSL. W jaki sposób usprawnić ten proces i zapanować nad potencjalnymi kłopotami?

Rzeczpospolita, Bity zamiast papieru

Archiwizacja dokumentów w wersji elektronicznej nie tylko usprawnia obieg informacji w organizacji, ale też gwarantuje wyższy poziom bezpieczeństwa danych. Ochronę przechowywanych w e-archiwum plików zapewniają kompleksowe rozwiązania, nie tylko informatyczne, ale także procedury chroniące przed nieuprawnionym dostępem do informacji.

Gazeta Wyborcza. Nowe technologie dla biznesu, Dokumenty liczone w kilometrach

Jak poradzić sobie z rosnącą stertą dokumentów w firmie? Żaden nie może się zgubić lub zniszczyć. Każdy może kiedyś być bardzo ważny. Powierzenie zarządzania dokumentami wyspecjalizowanej firmie to pozbycie się kłopotu i szansa na oszczędności.

Outsourcing nie tylko na zewnątrz

Outsourcing i niemal pełna kontrola nad zlecaną usługą? To możliwe — przekonują eksperci. Może zapewnić oszczędności i spokojniejszy sen menedżerów.

Top Logistyk, Życie informacji

W firmach, zwłaszcza takich, które przetwarzają bardzo duże ilości dokumentów, podstawą dobrej organizacji przepływu informacji jest szczegółowe zdefiniowanie procesów biznesowych oraz wdrożenie rozwiązań umożliwiających automatyzacją obiegu poszczególnych spraw.

Dziennik Gazeta Prawna, Outsourcing coraz popularniejszy

Oszczędności i możliwość skupienia się na tym, co potrafi się najlepiej, to argumenty za powierzeniem części zadań wyspecjalizowanym firmom. Trzeba jednak dobrze wybrać partnerów do współpracy.

Rzeczpospolita, Doba pracownicza do zmiany

Z korzyścią dla sektora przedsiębiorstw byłyby m.in. zmiany w ustalaniu doby pracowniczej, co obecnie utrudnia organizację pracy w systemie zmianowym.