07.10.2009

19.03.2009, „Newss.pl”, Dla kogo outsourcing back-office?

Oferta firm outsourcingowych w zakresie back-office skierowana jest do firm oraz instytucji, obsługujących bardzo dużą liczbę klientów końcowych, które prowadzą rozbudowaną dokumentację swoich działań oraz otrzymują i wysyłają masową ilość korespondencji.

Oferta firm outsourcingowych w zakresie back-office skierowana jest do firm oraz instytucji, obsługujących bardzo dużą liczbę klientów końcowych, które prowadzą rozbudowaną dokumentację swoich działań oraz otrzymują i wysyłają masową ilość korespondencji.

Takie usługi obejmują także obsługę procesów specyficznych dla danych sektorów, na przykład wniosków kredytowych w bankowości czy likwidacji szkód w ubezpieczeniach. Sprawdzone rozwiązania pozwalają na zapewnienie właściwej ochrony obsługiwanych dokumentów, a także łatwe rozbudowanie zakresu współpracy z firmą outsourcingową w miarę zmieniających się potrzeb. Najważniejszą korzyścią z outsourcingu jest obniżenie kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa, zdecydowanie lepszy monitoring realizowanych procesów oraz możliwość wykonywania swoich kluczowych zadań efektywniej. Najwięcej zleceń z zakresu obsługi back-office realizowanych jest dla firm z sektorów: bankowego, ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego oraz energetycznego. W przyszłości spodziewamy się rozwoju usług dedykowanych dla służby zdrowia oraz sektora administracji publicznej.

Piotr Cholewa, Prezes Zarządu ArchiDoc

Udostępnij