22.12.2008

ArchiDoc jednym z patronów „Podręcznika sprawdzonych praktyk outsourcingu”

ArchiDoc Sp. z o.o. jako członek Instytutu Outsourcingu został jednym z patronów książki pt. „Outsourcing – podręcznik sprawdzonych praktyk”, która pod koniec października 2008 roku trafiła do polskich księgarń.

ArchiDoc Sp. z o.o. jako członek Instytutu Outsourcingu został jednym z patronów książki pt. „Outsourcing – podręcznik sprawdzonych praktyk”, która pod koniec października 2008 roku trafiła do polskich księgarń. To pierwsza publikacja na polskim rynku prezentująca tak kompleksowe i praktyczne podejście do outsourcingu. Pokazuje całe spektrum zagadnień dotyczących współpracy z partnerem zewnętrznym, przybliżając krok po kroku jak optymalnie zarządzać umową outsourcingową, aby osiągnąć zamierzone korzyści. Autorami podręcznika są międzynarodowe autorytety z obszaru zarządzania organizacją – Mark J. Power, Kevin C. Desouza i Carlo Bonifazi.

ArchiDoc od początku swojej działalności przykłada dużą wagę do działań edukacyjnych z zakresu wykorzystania outsourcingu w firmach. Publikacja, której patronuje zrzeszający największych dostawców rozwiązań outsourcingowych Instytut Outsourcingu stanowi kompendium wiedzy na ten temat, a przykłady w niej zawarte pochodzą wprost z praktyki gospodarczej przedsiębiorstw. „Na rodzimym rynku brakowało kompleksowych opracowań potwierdzających rosnącą rolę outsourcingu, a „Podręcznik sprawdzonych praktyk” jest – naszym zdaniem -doskonałym źródłem informacji z tej dziedziny. ArchiDoc chętnie wspiera inicjatywy, które służą wymianie informacji w zakresie wdrażania racjonalnych rozwiązań w polskich przedsiębiorstwach. Chcemy promować outsourcing jako impuls do wprowadzania innowacji, rozwoju strategii, zwiększania efektywności operacyjnej, pozyskiwania talentów i kompetencji, a nie tylko narzędzia do redukowania kosztów” – mówi Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju w ArchiDoc.

Autorzy książki: Mark J. Power, Kevin C. Desouza i Carlo Bonifazi – trzej amerykańscy specjaliści w dziedzinie zarządzania organizacją – poświęcili lata swojej kariery naukowej i zawodowej na badanie, w jaki sposób outsourcing przyczynia się do obniżenia kosztów organizacji i wzrostu jej efektywności. Owocem ich pracy jest podręcznik dla menedżerów, który uczy jak zarządzać współpracą z wykonawcami zewnętrznymi, aby zoptymalizować wynikające z niej korzyści. Książka została wydana jest przez wydawnictwo ekonomiczne MT Biznes.

Pod koniec listopada, specjalnie na zaproszenie Instytutu Outsourcingu, przyjedzie do Polski jeden z autorów książki, Kevin C. Desouza, który spotka się z polskimi czytelnikami oraz weźmie udział w dyskusji panelowej „Jak zbudować wartość firmy w trudnych czasach? Nowa rola outsourcingu”.

Udostępnij