18.09.2008

ArchiDoc na Forum Bankowości Elektronicznej

ArchiDoc wziął udział w XVII Forum Bankowości Elektronicznej. Tematem przewodnim tej edycji kongresu była „Jakość obsługi klienta jako strategiczne zadanie banków”.

Forum Bankowości Elektronicznej było organizowane po raz siedemnasty. Patronat merytoryczny nad programem imprezy sprawuje Związek Banków Polskich.

Jednym z poruszanych zagadnień był wpływ usprawnienia procesów back-office, pozwalający na efektywne zarządzanie informacją kliencką w banku. Tomasz Kulczyński, Analityk Biznesowy ArchiDoc – na przykładzie wdrożenia przeprowadzonego w jednym z banków – mówił o tym, jak zautomatyzować obieg zgłoszeń reklamacyjnych i jakie wymierne korzyści przynosi instytucji optymalizacja takiego procesu.

„Nasze doświadczenie potwierdza, że usprawnienie nawet pojedynczego obszaru np. obsługi reklamacji ma ogromny wpływ na jakość obsługi klienta. Wdrożenie oferowanych przez ArchiDoc rozwiązań, bazujących na Business Process Management, czyni realizację takiego procesu nawet o 30% tańszą i o 37% szybszą. Z kolei jego zoptymalizowanie pozwala na osiągnięcie jeszcze większych korzyści: zmniejszenie kosztów o 39% i przyspieszenie procesu o 75%. Rozwiązania z zakresu usprawnienia procesów back-office oferowane przez ArchiDoc przekładają się m.in. na terminowość, rzetelność i skuteczność obsługi reklamacji, niezależnie od kanału zgłoszenia takiej sprawy. Pozwala to także wyeliminować błędy wynikające z nieustandaryzowanej analizy wniosków reklamacyjnych” – mówi Tomasz Kulczyński, Analityk Biznesowy ArchiDoc.

Udostępnij