22.12.2008

ArchiDoc podwyższa kapitał zakładowy

ArchiDoc Sp. z o.o. podniósł kapitał zakładowy o trzy miliony złotych (tj. do kwoty 4 mln zł). Podwyższenie kapitału zakładowego ma na celu zwiększenie wiarygodności spółki i umocnienie jej wizerunku jako solidnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

ArchiDoc Sp. z o.o. podniósł kapitał zakładowy o trzy miliony złotych (tj. do kwoty 4 mln zł). Podwyższenie kapitału zakładowego ma na celu zwiększenie wiarygodności spółki i umocnienie jej wizerunku jako solidnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

Spółka chce utrzymać wiodącą pozycję w swoim sektorze, a także pozostać pewnym partnerem dla klientów korporacyjnych, oferując im kompleksowe i profesjonalne usługi w zakresie outsourcingu zarządzania dokumentami, pomocne w realizacji kluczowych celów biznesowych. „Nasza stabilna pozycja na rynku, w połączeniu z podwyższeniem kapitału zakładowego o 3 mln zł, to wyraźny sygnał dla naszych klientów i partnerów handlowych, że ArchiDoc jest firmą godną zaufania. Wyższy kapitał zakładowy stanowi zabezpieczanie płynności finansowej dla bieżącej działalności spółki i planowanych inwestycji. Z drugiej strony, to także większe poczucie bezpieczeństwa dla naszych klientów korporacyjnych, szczególnie w obecnej sytuacji gospodarczej” – mówi Piotr Cholewa, Prezes Zarządu ArchiDoc.

ArchiDoc zatrudnia niemal 600 pracowników w czterech centrach operacyjnych w Warszawie i w Katowicach. Spółka dysponuje infrastrukturą magazynową o powierzchni 20.000 m2. Każdego dnia przyjmuje i sortuje 100 tys. dokumentów, skanuje 160 tys. kartek, a w systemach rejestruje ok. 30 tys. usług. Obecnie ArchiDoc obsługuje ponad 200 klientów, wśród których znajdują się największe firmy z sektora telekomunikacyjnego (np. Alcatel, Netia, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Tele2), finansowego (np. Citibank Handlowy, Getin Bank, Kredyt Bank, Provident), ubezpieczeniowego (np. Compensa, Uniqa, Warta), energetycznego (np. Vattenfall) i innych. W 2007 roku przychody ArchiDoc wyniosły 40 mln zł.

ArchiDoc jest laureatem licznych nagród. W listopadzie 2008 roku firma otrzymała tytuł „Rzetelny Outsourcer” i znalazła się w gronie 10 najlepszych firm outsourcingowych w Polsce. W 2006 roku za outsourcing zarządzania korespondencją spółka została uhonorowana godłem Teraz Polska. ArchiDoc posiada także tytuł „Jakość roku 2007” w kategorii Usługa przyznany w ramach Programu Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach. „System obsługi korespondencji klientów Telekomunikacji Polskiej SA” zaprojektowany przez ArchiDoc został wyróżniony nagrodą ZŁOTY BIT 2005 EOIF.

Udostępnij