13.01.2009

ArchiDoc zdobywcą Złotego Lauru Klienta 2009!

ArchiDoc Sp. z o. o. zdobył I miejsce w konkursie Laur Klienta 2009. Spółka otrzymała Złote Godło w kategorii Zarządzanie Dokumentami, jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży outsourcingu usług back-office.

ArchiDoc Sp. z o. o. zdobył I miejsce w konkursie Laur Klienta 2009. Spółka otrzymała Złote Godło w kategorii Zarządzanie Dokumentami, jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży outsourcingu usług back-office.
Organizatorem konkursu Laur Klienta jest Grupa Media Partner, przy współpracy z „Przeglądem Gospodarczym” i magazynem „Rzecz o Biznesie”. Akcja ma na celu wyłonienie najbardziej popularnych i docenianych przez klientów usług i produktów.

„Od 15 lat działalności ArchiDoc, przykładamy szczególną wagę zarówno do jakości naszych usług, jak i najwyższych standardów obsługi klientów. Każde otrzymane wyróżnienie pokazuje, że nasze działania zmierzają w dobrym kierunku i przynoszą wymierne efekty. Nagroda przyznana przez klientów jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, potwierdzającym mocną pozycję spółki na rynku oraz zaufanie do naszej marki” – mówi Piotr Cholewa, Prezes Zarządu ArchiDoc.

W czerwcu 2009 spółka ArchiDoc obchodziła 15-lecie działalności na rynku. Od początku istnienia, czyli od roku 1994, firma została uhonorowana wieloma nagrodami oraz wyróżnieniami.W 2006 roku ArchiDoc za usługę zarządzania korespondencją został wyróżniony Godłem „Teraz Polska”. W 2008 roku spółka znalazła się w gronie 10 najlepszych firm outsourcingowych w Polsce, uzyskując tytuł „Rzetelny Outsourcer Roku 2008”. W lutym bieżącego roku firma już po raz drugi został laureatem konkursu Jakość Roku 2008 organizowanego przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji przy współpracy z „Gazetą Prawną”. ArchiDoc uzyskał także tytuł „Przedsiębiorstwa Fair Play” oraz wyróżnienie w trzeciej edycji rankingu „Diamenty Forbes’a”.

Strategia rozwoju ArchiDoc na lata 2009-2011 zakłada rozwój oferty oraz jej poszerzenie m.in. o rozwiązania dedykowane dla firm z sektora telekomunikacji, finansów, ubezpieczeń i energetyki, wzmocnienie struktur sprzedażowych, a także opracowanie nowych autorskich rozwiązań informatycznych wspomagających obsługę procesów back-office.
 

Udostępnij