22.05.2007

05.2007, „Bank”, Horyzonty bankowości 2007

W dobie poczty elektronicznej, komunikatorów czy telefonii komórkowej, gdy potrzebny jest szybki dostęp do informacji, dokumenty papierowe odchodzą w przeszłość.

Zintegrowane systemy zarządzania informacją biznesową, w tym dokumentami papierowymi, elektronicznymi obrazami dokumentów, e-mailami, faksami itp. umożliwiają znacznie szybszy i wygodniejszy dostęp do informacji mających wpływ na kształtowanie wizerunku firmy oraz jej relacji z otoczeniem. Im łatwiejsze i prostsze dotarcie do informacji o danym kliencie czy kontrahencie – tym sprawniejsza jego obsługa. To wszystko sprawia, że coraz większym zainteresowaniem cieszą się usługi kompleksowego zarządzania dokumentami.

KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA
ArchiDoc to lider w dziedzinie zarządzania dokumentami. Firma oferuje kompleksowe usługi outsourcingowe związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Dzięki długoletniemu doświadczeniu, bogatej ofercie i wysokiej jakości świadczonych usług zaufało jej już ponad 200 klientów, wśród których znajdują się największe polskie firmy z branży telekomunikacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej, energetycznej i innych. ArchiDoc działa w oparciu o System Zarządzania Jakością ISO 9001:2001 oraz System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2005, co gwarantuje klientom zarówno najwyższą jakość usług, jak i realizację zadań w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego. Firma wykorzystuje nowoczesne technologie informatyczne, co pozwala na zaoferowanie kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań.

BEZPIECZEŃSTWO DOKUMENTÓW
Nasze usługi są realizowane przy zachowaniu restrykcyjnych procedur bezpieczeństwa, zarówno od strony informatycznej, jak i logistycznej. Wszystkie centra operacyjne ArchiDoc są wyposażone w wysokiej klasy urządzenia kontroli dostępu, systemy przeciwpożarowe, systemy telewizji przemysłowej oraz wysokiej klasy infrastrukturę informatyczną. Nasza sieć komputerowa jest kompleksowo chroniona przed atakami z zewnątrz, a dokumenty przesyłane drogą elektroniczną są szyfrowane.

NASZA OFERTA DLA BANKOWOŚCI:
MAILING ROOM
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej od/do klientów, partnerów i dostawców. Obejmuje przyjmowanie, sortowanie, skanowanie i udostępnianie dokumentów w wersji elektronicznej pracownikom banku. ArchiDoc świadczy również usługę archiwizacji dokumentów papierowych.
DATA ENTRY
Masowa rejestracja dokumentów, danych i usług w systemach informatycznych banku przy wykorzystaniu technologii automatycznego odczytu znaków OCR i ICR lub ręcznie przez konsultantów. Nowoczesne rozwiązania informatyczne przyśpieszają wprowadzanie informacji, a także eliminują błędy popełniane przez ludzi.
WORKFLOW MANAGER
Outsourcing obiegu dokumentów zewnętrznych. Dzięki elektronicznej formie dystrybucji dokumentów, według zdefiniowanych przez bank reguł, usług  automatyzuje i przyśpiesza przebieg poszczególnych procesów, np. rozpatrywanie wniosków kredytowych lub obsługę reklamacji.
CONTACT OFFICE
Centrum obsługi klienta. W ramach usługi zapewniamy obsługę wszystkich kanałów kontaktu z klientem: rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących, faksów, korespondencji tradycyjnej i elektronicznej oraz SMS. Szczególnym przypadkiem usługi jest zarządzanie umowami banku.

 

Udostępnij