07.10.2009

20.12.2008, „Outsourcing Magazine”, Dziesięciu rzetelnych outsourcerów

Wiarygodne, profesjonalne, solidne. Takie są firmy, które okazały się najlepsze w plebiscycie „Rzetelny outsourcer” zorganizowanym po raz pierwszy przez nasz magazyn. Dziesięć tytułów i jedną nagrodę specjalną laureaci odebrali na uroczystej gali, kończącej IV forum outsourcingu.

Wiarygodne, profesjonalne, solidne. Takie są firmy, które okazały się najlepsze w plebiscycie „Rzetelny outsourcer” zorganizowanym po raz pierwszy przez nasz magazyn. Dziesięć tytułów i jedną nagrodę specjalną laureaci odebrali na uroczystej gali, kończącej IV forum outsourcingu.

Opisując od lat polski rynek outsourcingu, wiele razy słyszeliśmy głosy wyrażające potrzebę otwartego mówienia o jakości i poziomie usług. Mówili o tym nie tylko klienci korzystający z usług, ale także sami usługodawcy. Dlatego postanowiliśmy przy pomocy plebiscytu pokazać tych, którzy cieszą się zaufaniem i dobrą oceną partnerów. Naszym zdaniem, bardziej inspirujące dla środowiska są pozytywne przykłady niż napiętnowanie patologii.

W Polsce rynek usług outsourcingowych jest bardzo szeroki. Mimo to, postanowiliśmy nie dzielić uczestników plebiscytu na sektory. Za zasadnicze kryterium przyjęliśmy satysfakcję klientów, bo ona tak naprawdę jest najlepszym probierzem dla outsourcera. I to właśnie klienci byli jurorami tego plebiscytu: oceniali jakość usług swoich partnerów, wystawiając im w ten sposób referencje. Służyły do tego ankiety, w których punktowej ocenie poddawane były różne aspekty współpracy z dostawcą.

Po podliczeniu wszystkich przesłanych ankiet, zgodnie z zasadami, jakie przyjeliśmy, pierwsza dziesiątka firm, które zdobyły najwięcej punktów otrzymała równorzędne tytuły Rzetelnego Outsourcera.W tym gronie znalazły się: APS Poland, ArchiDoc, Arteria, Call Center Poland, Cursor, Dalkia Facility Management, DAT Komputer Concepts, FK Partner, Grant Thornton Frąckowiak, One 2 One Communication.

Redakcja Outsourcing Magazine

Anna Zawadzka z nagrodą "Rzetelny outsourcer"Anna Zawadzka
Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju ArchiDoc

Tytuł Rzetelnego Outsourcera to potwierdzenie, że systematycznie budowana przez ArchiDoc strategia, oparta na najwyższych standardach jakości świadczonych usług – zyskała uznanie klientów. W kontaktach outsourcingowych zbudowanie kontaktów partnerskich między dostawcą i odbiorca jest jedną z najtrudniejszych rzeczy. Zarządzanie relacjami to nieustanne monitorowanie wykonania zlecanych procesów, jak również otwieranie pracowników klienta na kooperacje z dostawcą. Tym cenniejsze jest dla nas, że w plebiscycie ArchiDoc został tak pozytywnie oceniony przez osoby na co dzień z nami współpracujące.

Udostępnij