29.09.2006

25.09.2006, „Teleinfo”, ArchiDoc będzie zarządzał korespondencją Tele2

Tele2 Polska oddało w outsourcing firmie ArchiDoc zarządzanie korespondencją z klientami.

Umowę podpisano na 5 lat. W ramach kontraktu ArchiDoc uruchomi dla operatora Outsourcingowe Centrum Zarządzania Korespondencją, które dziennie będzie przyjmować ok. 6,5 tys. dokumentów.
Wpływająca korespondencja będzie sortowana, opisywana za pomocą ustalonych parametrów i skanowana. Elektroniczne obrazy dokumentów zostaną wprowadzane do specjalnej aplikacji, która będzie pełnić funkcję elektronicznego archiwum Tele2. Uprawnieni pracownicy telekomu będą mieli dostęp do wszystkich dokumentów w ciągu 48 godzin od ich wpłynięcia do centrum obsługi korespondencji. ArchiDoc zorganizuje również tradycyjne archiwum korespondencji, wyposażone w specjalny system udostępniania dokumentów papierowych.
– Potrzebowaliśmy rozwiązania, które, z jednej strony, pozwoli nam na usprawnienie obsługi dotychczasowych klientów, z drugiej zaś, na łatwe i szybkie dołączanie osób, które w najbliższym czasie podpiszą z nami umowę – powiedział Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny, Tele2 Polska. AC

Udostępnij