20.10.2009

ArchiDoc zakłada Fundację Instytut Outsourcingu

ArchiDoc Sp. z o. o. wraz z partnerami powołał Fundację Instytut Outsourcingu, zrzeszającą najważniejszych na polskim rynku dostawców usług świadczonych w modelu zewnętrznym.

ArchiDoc Sp. z o. o. wraz z partnerami powołał Fundację Instytut Outsourcingu, zrzeszającą najważniejszych na polskim rynku dostawców usług świadczonych w modelu zewnętrznym. Instytut ma być ośrodkiem aktywnej wymiany wiedzy na temat optymalizacji biznesu, przedstawiającym sprawdzone procedury i najlepsze praktyki z tego zakresu. Najważniejszym zadaniem Instytutu jest propagowanie skutecznych rozwiązań outsourcingowych zwiększających konkurencyjność polskich przedsiębiorstw.Fundacja Instytut Outsourcingu to organizacja promująca doświadczenie, wiedzę i kompetencje zrzeszonych partnerów, która będzie prowadzić działalność doradczą oraz edukacyjną.

„Ideą powołania Fundacji Instytutu jest propagowanie outsourcingu jako skutecznego narzędzia budowy przewagi konkurencyjnej. Doświadczenie założycieli wskazuje, że outsourcing zwiększa efektywność firm oraz jest doskonałym źródłem innowacji i rozwoju. Naszym celem jest uświadamianie polskich przedsiębiorców, że skorzystanie z modelu usługowego daje większą możliwość wykorzystania dostępnych na rynku technologii. Rosnące nasycenie wielu organizacji skomplikowanymi i drogimi rozwiązaniami IT i idące w ślad za tym rozczarowanie efektami ich wdrożenia prowadzi do szerszego wykorzystania outsourcingu” – mówi Konrad Rochalski, Prezes Zarządu ArchiDoc.

W gronie założycieli Fundacji Instytut Outsourcingu – wraz z ArchiDoc – znajdują się m.in.: ADP, Baker&McKenzie, Deloitte, Target BPO, Web Inn oraz Xerox. Prezesem Instytutu Outsourcingu jest Łukasz Gajewski – Prezes Zarządu Target BPO, wiceprezesami: Marek Rosiński – Partner Zarządzający w Baker & McKenzie Gruszczyński i Wspólnicy oraz Leszek Rożdzeński – Prezes Zarządu Web Inn.

Fundacja jest nową formą organizacyjną dotychczasowego Instytutu Outsourcingu, który od 2007 roku działał pod przewodnictwem Harvard Business Review Polska. Fundacja Instytut Outsourcingu powstała w odpowiedzi na potrzeby i problemy biznesu w czasie spowolnienia gospodarczego. Jednym z najważniejszych celów nowej inicjatywy jest integracja firm i specjalistów posiadających unikalną wiedzę na temat outsourcingu. Grupa firm oraz związanych z nimi ekspertów promuje outsourcing, w tym usługi BPO (ang. Business Outsourcing Process) jako najlepszą strategię prowadzącą do poprawy efektywności i rentowności firm. Dostępne w ramach działania Instytutu rozwiązania outsourcingowe mają na celu podnoszenie poziomu wiedzy kadry zarządzającej oraz wymianę najlepszych praktyk i doświadczeń w tym zakresie pomiędzy firmami.

Udostępnij