10.12.2010

„Outsourcing Magazine”, RELACJE INWESTORSKIE

ArchiDoc SA poszerzyła zakres kontraktu z Bankiem Millennium o nowe usługi. Aktualnie oprócz obsługi kancelarii umowa obejmuje także sortowanie i dys­trybucję korespondencji wewnątrz bańka oraz zarządzanie materiałami marketingowymi.
 

ArchiDoc SA poszerzyła zakres kontraktu z Bankiem Millennium o nowe usługi. Aktualnie oprócz obsługi kancelarii umowa obejmuje także sortowanie i dys­trybucję korespondencji wewnątrz bańka oraz zarządzanie materiałami marketingowymi.
Współpraca firmy ArchiDoc i Banku Millennium trwa od grudnia 2009 r. Do tej pory umowa obejmowała obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Centralnej Kancelarii w Gdańsku i Warszawie, w tym działania, takie jak: przyjmowanie i wydawanie korespondencji od Poczty Polskiej i kurierów zewnętrznych, odbieranie i wysyłka korespondencji wychodzącej oraz obsługa przesyłek wielkogabarytowych. Wszystkie wspomniane procesy wykonywane były w oparciu o autorski system kancelaryjny INDO-SNOK.
Rozszerzenie umowy o wspo­mniane usługi wymagało wprowadzenia dodatkowego modułu do istniejącej już aplikacji INDO. Obecnie autorski system INDO-SNOK – oprócz automatycznego wysyłania e-maila z informacją o oczekującej korespondencji – pozwala także na stałe monitorowanie obiegu korespondencji wewnętrznej banku oraz ilości kodów kreskowych znajdujących się w jednostkach organizacyjnych służących do znakowania korespondencji wewnętrznej.

Udostępnij