Zakres usługi

skanowanie i digitalizacja

automatyczny
odczyt danych
z dokumentów (OCR)

udostępnienie
dokumentów
w e-archiwum

skanowanie i rejestracja dokumentów w systemie EOD

przekazanie skanów dokumentów na nośniku zewnętrznym


Skanowanie dokumentów realizujemy przy wykorzystaniu naszych autorskich systemów, specjalistycznych skanerów oraz innych urządzeń wspomagających proces. Dysponujemy również infrastrukturą przenośną, dzięki czemu digitalizacja dokumentów może być wykonana w siedzibie klienta.

Z jednym dokumentem elektronicznym może jednocześnie pracować wielu pracowników naszych klientów.

 

Skanujemy

  • dokumenty do formatu A0 włącznie
  • mikrofilmy i negatywy
  • książki i starodruki
  • zdjęcia
  • mapy
  • dokumenty wielkoformatowe

SKANOWANIE SPECJALISTYCZNE – dowiedz się więcej

 

E-archiwum

Nasze elektroniczne repozytorium dokumentów umożliwia szybki i wygodny dostęp do dokumentów przez przeglądarkę internetową. Skany lub tekstowe wersje zdigitalizowanych dokumentów pozyskane za pomocą OCR można sprawnie wyszukiwać za pomocą szeregu kryteriów. Dane przechowujemy z zachowaniem restrykcyjnych norm bezpieczeństwa.

Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi?

Redukcja dokumentów papierowych (biuro bez papieru)

Szybki i wygodny dostęp do e-dokumentów

Możliwość jednoczesnej pracy wielu pracowników klienta z jednym dokumentem

Zabezpieczenie oryginałów dokumentów

Case studies

DPD Polska Sp. z o.o.

Ponad 200 000 dokumentów obsługiwanych miesięcznie, szybki i wygodny dostęp do e-dokumentów dla użytkowników z ponad 50 lokalizacji.

Więcej

Lubelska Biblioteka Wirtualna

2 mln zeskanowanych stron, specjalistyczne skanery do najbardziej wrażliwych dokumentów.

Więcej

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę

Nasi klienci