Case studies

CANAL+ Polska

Zakres usługi

  • Elektroniczny obieg faktur:
    • podstawowy obieg dla wszystkich dokumentów kosztowych
    • drugi obieg dla dokumentów kosztowych dotyczących pracowników
    • trzeci osobny obieg dla dokumentów dotyczących zarządu
  • Dostosowanie do systemów: finansowo-księgowego i zamówień
  • Skanowanie i rejestracja faktur
  • Weryfikacja, zatwierdzanie i archiwizacja faktur po zapłacie
  • Powiadomienia systemowe do użytkowników o oczekujących na nich zadaniach

Skala projektu

około 1500 faktur procesowanych miesięcznie

około 75 faktur rejestrowanych w ciągu 24h

około 500 zadowolonych użytkowników

Korzyści biznesowe

  • Zastąpienie dystrybucji faktur w wersji papierowej oraz możliwość archiwizacji w wersji elektronicznej
  • Obniżenie kosztów związanych z przetwarzaniem i archiwizacją faktur papierowych
  • Sprawny i bezpieczny obieg faktur kosztowych
  • Pełna i przejrzysta dokumentacja wydatków
  • Łatwe powiązanie faktury z dokumentami w systemie zamówień zawierającymi akceptację dla poniesionego wydatku
  • Usprawniony proces przepływu faktur pomiędzy działami biznesowymi i finansowymi
  • Szybsze procesowanie faktur i minimalizacja ryzyka wystąpienia nieterminowych płatności
  • Automatyzacja procesu wprowadzania danych z faktur do systemu dzięki narzędziu OCR
  • Bezpieczeństwo finansowe i reputacyjne spółki

Case studies

CANAL+ Polska

Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu

Więcej

PKP Energetyka S.A.

Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce

Więcej

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę