Case studies

PKP Energetyka S.A.

Zakres usługi

  • Utworzenie centralnego archiwum dokumentacji:
    • Stworzenie dedykowanego katalogu rejestracji dokumentów
    • Odbiór dokumentów z lokalizacji w całej Polsce
    • Rejestracja dokumentów w systemie informatycznym obsługującym centralne archiwum
    • Przechowywanie dokumentów papierowych
    • Obsługa dokumentacji, w tym:
      • wypożyczeń w formie elektronicznej i papierowej za pośrednictwem systemu
      • brakowania i niszczenia dokumentacji
  • Prowadzenie składnicy akt w lokalizacji Klienta powiązanej systemowo z centralnym archiwum:
    • Rejestracja dokumentacji
    • Bieżące udostępnianie oryginałów dokumentów
    • Skanowanie dokumentów na żądanie

Skala projektu

Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji

Ponad 12 000 przejechanych kilometrów w ramach utworzenia archiwum

Odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce

Rejestracja ponad 500 metrów bieżących dokumentacji kadrowej i akt osobowych

Korzyści biznesowe

  • Szybki i wygodny dostęp do dokumentów w formie elektronicznej dla użytkowników w kilku lokalizacjach
  • Możliwość jednoczesnej pracy wielu pracowników klienta z jednym dokumentem
  • Elastyczne rozładowywanie okresowych wahań ilości przetwarzanych dokumentów
  • Terminowe realizowanie procesów – gwarantowane SLA
  • Przeniesienie odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie archiwum na Wykonawcę
  • Skuteczniejsza ochrona informacji zawartych w dokumentach
  • Zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia/zniszczenia źródłowej dokumentacji papierowej

Case studies

CANAL+ Polska

Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu

Więcej

PKP Energetyka S.A.

Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce

Więcej

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę