Case studies

Jeden z 5 największych banków w Polsce

Rozpoczęcie współpracy: 2009

Zakres usługi

  • Wdrożenie systemu kancelaryjnego w 8 lokalizacjach banku (centrala i oddziały)
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Obsługa wniosków kredytowych – procesowanie i weryfikacja dokumentów, częściowa akceptacja wniosków we współpracy z rzeczoznawcami, doradcami kredytowymi oraz pośrednikami
  • Skanowanie dokumentacji
  • Archiwizacja 
  • Obsługa udostępnień
  • Brakowanie i niszczenie dokumentacji

Liczby

630 000 dokumentów procesowanych miesięcznie

500 000 skanowanych stron miesięcznie

430 000 dokumentów rejestrowanych miesięcznie w kilku systemach banku

30 000 obsługiwanych przesyłek przychodzących i wychodzących miesięcznie

57 000 pudeł przechowywanych na magazynie

60 kategorii procesowych

99% poprawnie procesowanych dokumentów

Korzyści biznesowe

  • ustandaryzowanie procedur rejestracji korespondencji dla obu centrali;
  • pełna kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej (jednolity rejestr);
  • usprawnienie procesu dystrybucji dokumentów w ramach oraz pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami (jednostkami i centralą);
  • systemowa kontrola dostarczania/odbioru dokumentów (automatyzacja);
  • zdalne raportowanie w trybie rzeczywistym:
    • raporty ilościowe korespondencji
    • raporty statusów dokumentów
    • inne
  • rozliczanie kosztów w oparciu o rzeczywisty nakład pracy tj. za liczbę obsłużonych dokumentów;
  • większa efektywność obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi instytucji;
  • zastosowanie systemu monitorowania dokumentów pozwala jednoznacznie określić ich lokalizację i zapobiega zagubieniu lub przetrzymywaniu korespondencji przez poszczególnych pracowników;
  • skrócenie czasu realizowania spraw wynikających z otrzymywanych przez bank dokumentów.

Case studies

DPD Polska Sp. z o.o.

Ponad 200 000 dokumentów obsługiwanych miesięcznie, szybki i wygodny dostęp do e-dokumentów dla użytkowników z ponad 50 lokalizacji.

Więcej

Canal + (dawniej nc+)

Ponad 0,5 mln spraw procesowanych miesięcznie, płynność obsługi także w okresie dużych wahań ruchu.

Więcej

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę